mandag 22. februar 2010

Uken som var!

Det er litt seint dette men bedre seint enn aldrig som man sier.

Mandag lagde jeg hjemmelaget lasange, som var enklere enn hva jeg trodde, min samboer var også fornøyd ( han er kokk ). Seiner var han på brann fest, noe som jeg også hadde lyst til men man kan ikke være med på alt.

Tirsdag var vi på helsestajonen med Sofie. Hun veier nå 5345g og 60,5 cm, så hun har allerede blitt en stor jente. Seinere på dagen var vi hos tante benedikte.

Onsdag var det mormor sin bursdag :D

Fredag var jeg på " stoff og stil " i åsane, Der har de mye fint :D
Også var vi på kafe noe som er sjeldent nå.

Lørdag var vi også hos mormor, og gikk laang tur så Sofie fikk seg en skikkelig blund.

Søndagen var vi bare inne, da snødde det så mye.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar