mandag 9. september 2013

Hylle til altanen

 
Min mann var super flink å lagde denne fine hyllen til meg ute på altanen.
Det hele begynte med at jeg ønsket meg en sånn hylle på altanen, men jeg såg på disse plastikk hyllene på europris og plantasjen. Hadde også sett disse trehyllene da, men de var så dyre.
Men min flinke handymann begynte plutselig på ett prosjekt, jeg ante ikke hva det skulle bli.
Men ble utrolig glad da jeg skjønte hva dette skulle bli da. Så han snekret denne hyllen fra eget hode, han hadde sett de i butikken og lagde egen tegning. Så istede for å bruke over 1000 lappen på en sånn hylle, brukte vi litt over 100 lappen i stede. Er veldig fornøyd, og hadde ingen problem med å fylle hyllen, med ting jeg hadde kjøpt i ferien.
 
 
Ikke se på gulvet der er det ikke gjort noe enda, men har store planer.
 
                                                      Detaljer fra hyllen
 





1 kommentar: